آمارگیر سایت دختر مهران مدیری - آشپزی با من
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختر مهران مدیری

دختر مهران مدیری , مهران مدیری و خانواده وی یکی از پرطرفدارترین جست و جو ها در اینترنت می باشد و بسیاری از هواداران مهران مدیری علاقه مند به دانستن جزییاتی از زندگی این مجری و بازیگر توانمند است به همین منظور گفتگویی جالب و خواندنی از دختر او شهرزاد مدیری را در اختیار شما علاقه مندان قرار داده ایم.

دختر مهران مدیری

پسر و دختر مهران مدیری

شهرزاد مدیری کوچک ترین عضو خانواده مدیری هست.آرام و شمرده حرف می زند و سعی می کند که با جواب های کوتاه، این آرامش را بعنوان خصلت ذاتی اش به ما معرفی کند.اما برق چشمانش و لحظاتی که با برادرش اختلاف نظر پیدا می کند، دستش را رو می کند و معلوم میشود که هوش و نبوغ خانوادگی به همراه آن انرژی ژنتیک، به او هم رسیده.

دختر مهران مدیری

مهران مدیری

به محض ورود به دفتر ما یکی از مجله های شماره گذشته را برمی دارد و با توجه ورق میزند، یکی از عکس های پدرش در سریال «مرد هزار چهره» را می بیند و طوری که ما نشنویم به فرهاد می گوید:« نگاه کن شبیه بقال ها شده!» و بعد میخندد.دختر مهران مدیری، تمام کارهای پدرش را دنبال می کند و جزو مخاطبان اصلی سریالهای خنده دار او هست.

دختر مهران مدیری

دختر مهران مدیری

شهرزاد تمام کارهای مهران مدیری را دیده و از بین انها «شب های برره» را بعنوان برترین کار پدر گزینش می کند.دختر ظاهرا ساکت و سربه زیری که روبه روی ما نشسته اعتراف می کند که برخی مواقع مچ پدرش را میگیرد و به دلیل اشتباهات در کارهایش به او تذکر میدهد: « سر سریال باغ مظفر از یکی از قسمت ها خوشم نیامد به پدرم گفتم و او هم گفت درستش می کنم».

دختر مهران مدیری

شهرزاد یازده سال اکثر ندارد اما در این مدت تمام سریال های پدرش را موبه مو دنبال می کرده و حتی گاهی اوقات هم برای نزدیکی اکثر به پدری که هم? وقت} سرکار هست با او به پشت صحنه سریال ها می رود:« سر پاورچین و باغ مظفر با بابام به پشت صحنه رفتم.اونجا تمام مدت دنبال شقایق دهقان بودم».دختر مهران مدیری بودن برای شهرزاد مهمترین اتفاقات زندگی هست.